Zapewniamy rozbudowane narzędzia niezbędne do planowania, zarządzania i Stałej Kontroli powierzonych nam prac. Wszystko dzięki mobilnej aplikacji za pomocą której klienci mogą sprawdzić aktualny stan rozpoczętych, zakończonych lub planowanych projektów. Wszystko po to by jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie.
Zdając sobie sprawę z potrzeby stałej kontroli stanu technicznego obiektu, wprowadziliśmy Protokół Kontroli z przebytych wizyt i niezbędnych prac wykonywanych w obiekcie. Protokół zostaje wygenerowany za pomocą aplikacji mobilnej i wysyłany do klienta po zakończeniu prac przez naszego technika. Co zapewnia pełną kontrolę nad poprawnością wykonywanych usług przez naszą firmę.
Nowa jakość to również spokój, który zapewniamy swoim klientom. Jesteśmy zawsze w pełnej 24 godzinnej gotowości technicznej. Gwarantujemy Pogotowie Techniczne na terenie Krakowa w dni powszednie i święta, realizując zadania naprawy lub zabezpieczenia awarii do momentu rozwiązania problemu.
Wiemy jak ważny w biznesie jest kontakt. Jesteśmy w Stałym Kontakcie z naszymi klientami i zapewniamy pełne fachowe doradztwo techniczne z zakresu wykonywanych usług. Nie boimy się nowych wyzwań i cały czas pogłębiamy swoją wiedzę by zawsze być gotowym sprostać nowym wyzwaniom.